Den här killen är riktigt sjuk!

Okej jag är ganska trött på den här killen, och jag tror att jag inte är ensam om detta utan de finns fler som önskar att han bara kunde typ försvinna? Han måste ju vara totalt blåst och jag hoppas att någon sticker hå i hans lilla bubbla snart så han kan landa i verkligheten?



Okej grabben tror att han tjänar en förmögenhet på sin lilla blogg som har ca 4000 läsare om dagen. Inte ens blondinbella tjänar så mycket i månaden och jag tror inte ens att kissie gör de heller. Så snälla kör upp din lilla dröm långt upp i röven och vakna till någon gång. Du har synt i bloggvärlden i typ 2 veckor och du säger redan att du tjänar 90 000, om du gör de så är min mamma Briteny Spears!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kenza får ju sexsiffrigt belopp i månaden, då tror jag att blondinbella tjänar mer eller i samma nivå...

2010-12-13 @ 10:46:09
Postat av: Olivia

fast du, Kenza känar 200 000 - 300 000 i månaden, så både kissie och bb känar nog minst så mycket, fast han måste ha ett problem av ngt slag...

2010-12-13 @ 21:45:44
Postat av: Anonym

kenza tjänar så mycket i månaden för att hon har ett eget klädföretag + skoföretag.. inte konstikgt att hennes stålar rullar in?



bb är MILJONÄR , eget ihoptjänade pengar men det är enbart för att hon är en marknadsförd kvinna som skrivit en bok osv osv.

kissie tjänar multum, tyvärr

2010-12-14 @ 02:23:30
Postat av: Petra

sån därnt e sjukt :P

2010-12-14 @ 16:36:35
URL: http://petrasplace.blogg.se/
Postat av: jessica

du är absolut inte ensam! fyfan så jävla blåst kille...

2010-12-14 @ 19:57:25
URL: http://jjejje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0