det tog 1 timme för mig....

Vilken dag.. Trodde de bara skulle ta någon timme men de tog 4 timmar att flytta. Först började vi med att packa upp mickron som Sandra köpt, och de tog mig hela 20 min att komma på hur man ställer in klockan på skiten. Efter de skulle vi montera ihop hennes ena sängbord, bara de tog 1 timme att fatta hur man använder skruvdragaren. Man börjara ju undra om jag inte är blondin egentligen?

Sen när Fredrik och Sandras pappa kom tillbaka åkte vi och åt på MAX! Asså jag har aldrig i hela mitt liv var med om något trögare ställe en den max! Vi stod i KÖN hör ni KÖÖÖÖN i 25 min innan vi ens fick beställa! Åh snacka om att jag fick myrkryp i benen!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu är det dags att fixa naglar till jul och nyår! Kontakta mig genom en kommentar i bloggen eller genom min mejl; [email protected] så bokar vi in en tid!



Titta in i bloggen så får du se vad jag har att erbjuda dig i nagelväg.

Ha det fint!

God jul och gott nytt år =)

MVH Michaela

2010-12-16 @ 07:12:20
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0