DETTA GÖR MIG FÖRBANNAD!


Detta gör mig fruktansvärt upprörd! Vad tror den där alex igentligen? Att folk under 15 år är duma i huvudet på något sett eller? När jag var 15 år var jag medveten om allt, då fanns dock inte bloggandet på samma sätt som de gör idag men ändå!

Hade de funnits blogg när jag var 12 så hade jag nog lätt bloggat. På Playaheade fanns de ju "dagbok" som de hette då innan alla böt namn till blogg. Där uppdaterade man dagligen som en blogg om vad man hade gjort och jag var drygt 12 då.

Det är Ale Schulman som ska sluta visa sig i media överhuvudtaget, vem är han? Jag stör mig bara på hans fula ansikte så jag spyr. Varför ska han säga något sånt för? Blogga är frivilligt och de ska FAN inte finnas någon JÄVLA åldergräns på de. Jag kan förstå att man inte kan blogga som 7 åring men för i helvete.

Gå och skaffa dig ett liv snälla du!

Kommentarer
Postat av: Linda

Märker att du gillar att klaga på saker , det är inte särskilt roligt att läsa sånt men what ever,Människor som är under 15 år skriver inga roliga bloggar :)

2010-12-06 @ 21:42:36
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: julia

Klart ungdomar under 15 år kan ha roliga bloggar?

Nu ska vi inte dra alla över en kam (eller hur man nu säger)!



Håller med dig Emelie ! :) <3

2010-12-07 @ 08:07:00
URL: http://juliiikarlsson.blogg.se/
Postat av: [ Makeup Your Mind Eco Magazine ]

Jag kollade på OPERA när jag var 4, jag gick på sånt som vuxna gjorde, håller helt med dig i inlägget, många ser barn som mindre värda bara för att de också är "mindre" i storlek, det är hemskt hur barn ses ner på!!!

2010-12-07 @ 18:08:22
URL: http://evaguillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0