Svar på tal...



Jag har tänkt på en sak, en sak som är ganska uppenbar? Jo de är så att folk älskar att hata, de är klart att man läser ju inte Kissies blogg för att hon är så otrolig, utan för att hon gör så korkade saker och så idiotiska saker och man måste bara läsa mer samtidigt som man egentligen inte vill? Man tycker helt enkelt inte om människan?

Jag har sätt och hört och vet att alla eller inte alla de var ju att ta i, men dom flesta som läser bloggar och framförallt skvallerbloggar vill få bort mig, folk hatar mig, tycker jag är dum i huvudet? Men har ni inte tänkt på att de kanske är själva poängen? Folk älskar att hata mig.

Nu tycker du sägert jag är ännu mer dum i huvudet och tänker " Men hur kan man vilja bli hatad? " Nu är de ju så att jag är ju inte de i värkligehen. När jag träffar läsare som kommer fram (minst 1 gång om dagen) så säger dom bara posiviva saker, dom berömer än och säger att man är söt.

Saken är den att säger du något negavtiv om någon annan är ju de bara beviset på ditt egna självförtoende. Du måste klanka ner på någon annan för att få dig själv att må bra, JO men de är så, fast du vill inte fatta de.

Jag tycker själv att jag ser bra ut, och ser inge som helst fel på mig. Ingen är perfekt, och dom som känner mig i verkligeheten vet vem jag är och hur jag fungerar och hur jag tänker. Jag är inte den som berättar saker om andra som står i min närhet. Detta som hände med alexandra var för att hon hög mig i ryggen med hennes feta kompis amir.



Kommentarer
Postat av: tina

sant det du har skrivit :)

2010-12-14 @ 19:43:08
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: Nanye

Vad exakt vad det dom gjorde för att få dig att skriva ut ALLT du vet om kissie/alexandra och vara så "elak"? Kanske kan du berätta allt i ett videoinlägg..? =)

2010-12-15 @ 01:01:20
Postat av: angelina

"Saken är den att säger du något negavtiv om någon annan är ju de bara beviset på ditt egna självförtoende. Du måste klanka ner på någon annan för att få dig själv att må bra"



Sen skriver du "och hennes feta kompis amir"



är inte det lite dubbelmoral?

2010-12-15 @ 01:36:01
URL: http://angiek.blogg.se/
Postat av: caaaaarrooo

tönt typ........

2010-12-15 @ 20:01:54
URL: http://caaarroew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0