Vart är vår värld påväg?

Vart är världen på väg någonstans? Ska man inte ens kunna gå ut på stan och handla en vanlig lördag eller vilken dag som helst för att nu vara rädd för självmordsbombare? trodde inte sånt fans här i vårt vackra land? Men se så fel man kan ha.

Om detta ska fortsätta
vill inte jag skaffa barn och låta mina barn leva i detta samhälle. Hur fan kan man ens göra så? Hur kan en människa eller dom människorna ens tänka på att vilja döda andra människor? Dom måste ju ha något seriöst fel i huvudet?

Varför kan vi inte bara leva i en värld där de är fred
? Så alla kan få må bra? Detta som har hänt är ju absolut inte OKEJ och jag hoppas att de inte sker igen, fy fan vad äckligt. Detta hör man bara på nyheterna eller ser på TV men jag trodde ALDRIG att vi skulle ha såna sjuka människor i vårt LAND!


Bilderna lånade av afronbladet!


Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

Det har och kommer alltid finnas sjuka idioter som inte har empati och som skadar andra. Det är väl inte direkt någon nyhet att det finns mördare :P dock var det lite läskigt att det var våran första självmordsbombare, men som tur var så var han den enda som dog.

2010-12-12 @ 15:12:16
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: P r i s c i l l a

Riktigt läskigt :S Hoppas det ALDRIG händer igen :S

2010-12-12 @ 15:50:24
URL: http://priscillass.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Så sjukt det som hänt.. Tur att jag inte var inne i stan då.

2010-12-12 @ 16:18:01
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0