Dom västa dagarna...

Om man kanske skulle ta och bli frisk någon gång? Jo de skulle vara trevligt tycker jag men de tycker tydligen inte min kropp. Fortfrande förkyld som en snorunge och febern går upp och ner, tar livet av mig snart (skooja)

I onsdags åkte jag till Sanna där vi drack lite vin (lite för mycket) med tanke på att hon skulle upp till doktorn klockan 10.00 men kom aldrig iväg haha. När jag väckte henne lät kommentaren såhär " eh nej tack är fortfrande full " så somnade hon om haha. Sen hämtade älsklingen mig senare på kvällen.

Har jobbat både igår och idag och de har vart dom västa dagarna på jobbet jag någonsin vart med om. Har vart så mycket folk hela tiden och man har knappt hunnit andas. Vart kommer alla människor ifrån?

Någon frågade mig om jag jobbar på mc donalds i tumba och de gör jag. Så nu vet du de! hihi. Nej ska ta och sova kanske? är helt slut efter denna mördar dag oå jobbet!



Här vägde jag typ 40 KG, fattar ni? haha


As gammal bild från 2007 haha..


Kommentarer
Postat av: Moa

Du är fin nu också, som du är! :)

2010-10-05 @ 16:48:12
URL: http://moalautin.blogg.se/
Postat av: ♥In my pink heart♥

jag gillar din design :D

allt bra?

2010-10-06 @ 12:29:18
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0