GO AMIR!

Förlåt bloggvärlden! Men jag borde egentligen inte ens lägg mig i detta! Men att AMIR skulle knarka? Ursäka mig men vart är bloggvärlden påväg? När jag träffade han första gången för snart 2 år sen var han en skön människa med en as skön humor som ville alla väl! Först tyckte jag att han var väldigt dryg och såg bara upp till sig själv och alla andra storbloggare, MEN JAG HADE FEL!

Jag fick en helt annan syn på honom när han kom med Krille till idol (kön) mitt i natten, han och krlle hade vart ute på krogen men AMIR världe mest glad och inte alls full eller narkotika påvärkad. Då var Krille inte ens STOR i bloggvärlden utan han var precis som oss andra SMÅ.

Då bevisade amir i mina ögon att man behöver inte umgås med storbloggare för att lyckas, Men de var inte de jag ville komma till utan att den AMIR jag träffade , den AMIR jag lärde känna var en hel vanlig bög som ville visa andra killar som inte vågade stå för sin läggning att man faktisk kan de!

IDIOTER är vad ni är! helt klar!



Kommentarer
Postat av: KAMES - EGOISTA & WEBBDESIGNER

Vadå du har väll inte lyckats ? :P

Anmälan är gjord nu med :) ha det bra.

2010-10-17 @ 12:34:50
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0