en tång någon?

Om jag hade haft en tång hade jag dragit ut en av mina tänder just nu för jag har sån tandvärk! Kunde knappt sova inatt för de gjorde så ont. Tog två alvedon och hoppades på att de skulle släppa men inte fan gjorde de det.

Jobbade sent igår på min lediga dag. Fast jag fick en biobiljett, gratis mat och så får jag vara ledig på måndag. De är bra att jag får vara ledig då för jag har möte med banken. Nej nu ska jag gå och stoppa i mig en alvedon till och sen försöka väcka min älskling!


Kryssningen för 1 år sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Kanske visdomständer på gång, jag har ont oxå :(

2010-08-21 @ 18:44:48
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0