Hatar tandläkare!

Lyckades väcka min älskling 100 år senare. Min tandvärk har inte försvunnit än och jag har tagit en alvedon. den försvann ett tag men nu har den kommit tillbaka. Usch jag måste verkligen till tandläkaren men jag har sån skräck för dom så jag vet inte om jag vågar.

Fast att laga ett hål måste ju vara mindre smärsta en den jag har nu. Jag har faktsikt aldrig haft tandvärk förut under mina 21 år. nu har jag haft de lite till och från i den här tanden och de är nog ett tecken på att jag måste uppsöka tandjävla läkaren.....


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Ämmi:) Hade för ett tag sedan ett rent helvete med tandvärk. Mina visdomständer var helt ruttna och jag hade stora hål i dem. Det enda jag levde på var Ipren. Så ska du döva tandvärk så skit i alverdon och ta två ipren när du känner att smärtan är på väg så klarar du dig i sex timmar. Men ta kontakt med tandläkaren. Låt det inte gå för långt! Kram

2010-08-21 @ 21:59:31
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Det lustiga är att tandvärk inte behöver betyda att man har hål eller nåt. Jag själv hade tandvärk på exakt samma ställe i flera månader och det gjorde ont som fan när jag åt choklad. Jag var helt säker på att det var hål. Men sen när jag var hos tandläkaren fanns det inga hål i hela käften! Hon både skrapade och röntgade, men det fanns inget. Och inte fick jag någon förklaring till smärtan heller. Men man ska ju alltid undersöka för att vara på den säkra sidan, är det hål och det går för långt blir det säkert rotfyllning istället vilket jag hört är väldigt smärtsamt.

2010-08-23 @ 09:55:58
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: frida

ooh, jag gillar inte heller tandläkaren

2010-08-23 @ 23:57:04
URL: http://anewadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0