Jag fixat min biljett !

Vaknade nyss av att älsklingen kom hem, har fetaste huvudvärken men hoppas de går över. Folk har verkligen reagerat på detta med att jag saknar alex! Men jag gör de och de är inget jag driver med bara för att få uppmärksamhet. Varför jag skrev de till FS var för att alex skulle få se de, men hon tog de ju som vanligt på fel sätt och hängde ut mig, vilket inte var tanken med de hela.

Jag har iaf fixat min biljett till BLOG AWARDS nu. Ska bli så jävla underbart att få gå dit. Ska verkligen ta med mig min system kamera de har jag längtat efter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN vad kul vi ska ha:D

2010-08-18 @ 12:28:06
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska DU göra där ? :S

2010-08-18 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0