Träffa min bästa vän!

Asså varje dag när jag vaknar upp så tänker jag alltid " åh idag ska jag blogga som bara den " Men sen när jag väl ska de tappar jag glöden? Vad fan ska man skriva, vad vill folk läsa... Ja ni vet ?

Inatt kunde jag inte sova, min mage var inte alls med mig. Kändes som någon vände ut och inte på hela jävla magen och hur skönt är de liksom? Vaknade i morse och då avr inte magvärken borta heller. Men håller de i sig så åker jag till doktorn imorgon.

Idag ska jag träffa min absoluta bästa vän Sandra. Hon har äntligen flyttat tillbaka till stockholm och de känns hur skönt som helst att få kunna träffa henne när jag vill.


J
Jag & Sandra sommaren 2003


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0