1 år tillsammans med min älskling <3

Idag är de den 20 Juli och de är den dagen då jag och min älskling sa att vi vart tillsammans (eller jag sa de på fyllan) . Vi träffades långt innan vi blev tillsammans men jag fattade inte riktigt om vi var tillsammans eller inte därför så tog vi ett sent datum. Jag träffade min älskling på en fest hos en gemensam kompis till oss den 16 maj. Dagen efter de var jag jävligt bakfull men vi gick på bio ändå.

Vi har ALDRIG under vårt förhållande bråkat, vi har mest bara haft små tjaffs som går över på 5 min och de är sååå skönt. Att leva tillsammans med någon man tirvs så bra med är de bästa som finns. Att aldrig ens ha ett bråk. Han är inte bara min pojkvän utan en av mina bästa vänner också.


Jag är också så glad över att du kommer så bra överens med min familj, att du trivs och att dom trivs med dig! Vi har hunnit göra så mycket tillsammans under bara 1 år. Det är också skönt att du kommer bra övrens med mina vänner så som jag göra med dina vänner. Nu har vi ju ganska mycket gemensama vänner eftersom du lät känna alla mina och jag alla dina.

Jag älskar dig Fredrik och de tänker jag göra tills mitt hjärta säger stop och ännu längre. Att vakna upp med dig varje morgon är bland de bästa jag vet. Att känns hur du håller om mig när vi sover är de bästa jag vet. Du är min finaste ängel och dig vill jag inte leva utan!




Den 16 Maj 2009


En natt med dig på jobbet.


Göteborg 2009


Valborg


Kryssningen 09


Utö


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Naw, vad fint! :) Grattis på er! :) Kul att det finns riktig kärlek och att man verkligen trivs ihop och att ens familj och vänner också gillar den man är tillsammans med :)

2010-07-20 @ 11:22:15
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!:) Härlig design!

2010-07-20 @ 12:33:09
URL: http://malinnpersson.devote.se
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 @ 13:53:25
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, värsta blå ögonen hade han! Säg åt honom att de är jättefina! :) Massa grattis också.

2010-07-21 @ 22:20:30
URL: http://somethingintheshadows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0