Nattbloggning

Åh jag verkligen älskar att bada på kvällarna, jag vet inte men de känns så mycket varmare och mycket skönare på kvällarna/nätterna. Ni skulle bara veta hur fint vattnet var ute på UTÖ, ville fan aldrig kliva upp. Jag och älskling plus min söta syster åkte ut till Sandviken och tog ett kvällsdopp. Men snart är de dags för läggdags för jag börjar tidigt imorgon.

Jag måste vara den enda i bloggvärlden som vågar visa min otroligt "sexiga kropp" utan att skämas? Visst jag är inte helt nöjd med mig själv och min kropp, men de finns inget man ska skämmas över?











Kommentarer
Postat av: jch

bra bilder

2010-07-17 @ 15:34:37
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Telly

Våga vara dig själv ! Du ser ut så jättefin ! De finns inget du ska skämmas över !

2010-07-18 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0