Höstdepp

När hösten kommer blir jag alltid så jävla deppig på något sätt. Visst är de fint när löven faller och så men jag gillar inte att man måste ha på sig massa kläder och sen att man blir så lätt sjuk. Detta år har verkligen bara flygit förbi och jag tror inte jag är ensam om att tycka de?

Nu längtar jag efter ett nytt år, med nya möjligheter
. Detta år har vart bra, men jag hoppades på för mycket som aldrig blev av eller gick egenom detta år. Men 2011 ska bli annorlunda. Inte för att jag blir 22 och börjar närma mig 30 utan för att jag ska försöka göra en del drömmar till verklighet.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin bild :)

2010-11-03 @ 20:47:12
URL: http://kramllew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0