Jag måste skratta

Okej? Jag har nu sovit 16 timmar på endast 3 dagar och detta är inte okej? Jag som skulle sova tidigt igår kunde nte sova alls istället. Började kolla på Beck och kunde inte sluta titta för att just den filmen var skit bra. Somnade runt 00.00 vilket suger för både mig och Fredrik med tanke på att han ska up 04.00 men tar alltid 1 timmes snoze så jag ligger vaken i 1 timme för att försöka få honom att gå upp.

Har fetaste träningsvärken också för att innan vi somnade så bestämde vi oss för att klara sista låten vi har kvar i spelet, men vi lyckades inte men var tame fan så jävla nära så vi gav upp tillslut när vi var helt döda.

Denna bild skulerar just nu bland flera bloggar
och jag kan inte bara mer än skratta. Förlåt men har inte direkt tyckt om henne sen start ändå. Men detta är väl lite väl? Speciellt om människan har bara 10 åringar som läsare.


Kommentarer
Postat av: Carro

kollade hennes bilder, men inget ja la märke till då haha.. pinsamt.

2010-11-29 @ 14:55:44
URL: http://carolinebroman.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju inte hon som har lagt ut bilden...:S

2012-03-08 @ 14:13:04
Postat av: Julia

Palla bry sig om ett hudveck!? Det är ju inte spec naket... Btw har la småglinen ett kön de med förhoppningsvis. Och jag tror inte att de sitter och letar "fel" och kollar MELLAN benen på folks bilder -.-

2012-04-24 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0