Lite under 2010


Träffade bögen ALEX som han ljög om att han hette. Men visste ju inte direkt vad de var som var sant från hans sida då han blåser folk hela tiden. Hade även en blogg tillsammans med honom som han hade med en annan tjej Natalie innan han blåste henne och sen mig. Ljuger om saker hela tiden och nu heter han tydligen Emilio och vilken tönt som valde de namnet av alla namn i hela världen.


Sökte till idol tillsammans med min vackra vän Becca . Minns hur förjävligt de var året innan och att man sen ger sig på samma sak året efter de fattar jag inte? Dock gick de inte lika bra den här gången men de gjorde ingenting med tanke på hur jävla kul vi faktiskt hade.


Jag och min fina vän linda och hennes pojkvän var ute och festade tillsammans ett par gånger. Att vara med den här bruden är bland de roligaste man kan göra. Så jävla härlig tjej!


Min bästa vän Sandra fick diagnosen Akut lukemi den 8 Mars iår. Den första tiden var bland den svåraste tiden i mitt liv. Kunde knappt sova eller äta. Visste varken ut eller in. Men hon har kämpat på som aldrig förr och idag är hon frisk (fast man blir egentligen friskförklarad om 5 år) men hon har inge Cancer kvar i kroppen! <3


Jag och älsklingen hade 1 år tillsammans den 20 Juli. Vi firade de egentom att först gå på grönan och åka en karusell och sen vidare hem till anton för lite grillmys och bad.


Jag och Elin fick rida ett varsit varv när vi var och hälsade på ut i väster haninge. Tur är ju den att man inte kan åka dit för rattfylla på häst iaf. Haha då hade jag och Elin legat risit till.


Jag och min lillasyster tog massa super snygga höstbilder. Fast då var jag blond, vilket innebär att jag måste ta nya fina bilder haha.


Årets först och sista Halloween party som var hemma hos Johanna och Micke. Jag skulle vara häxa och se lite läskig ut, slutade med att jag såg rött haha..

Kommentarer
Postat av: Lojzan!!!

Hur fick du ögat så kolt?

//Lojzan!!!

2010-11-03 @ 18:22:13
URL: http://iamapunkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0