När alla andra

Det är söndag idag och jag kan tänka mig att dom flesta i min ålder och yngre ligger hemma och är bakfulla just nu. Det bästa jag vet på söndagar är att veta om att man vaknar utan huvudvärk från gårdagens alkohol. Funderar skarpt på att bli nykterist i 1 år eller 2 vi får la se.

Fråga mig inte vad jag gör uppe vid den här tiden
när jag kan ha hur lååång sovmorgon som helst eftersom att jag stänger idag? Men de var ändå rätt bra att vi vaknade nu för vi ska till spelmässan och glo runt innan jag börjar, så nu får vi ju mer tid på oss än planerat, OCH MIN MAGE ÄR SÅ JÄÄÄVLA HUNGRIG OKEJ?


Kommentarer
Postat av: Telly

Jättesöt bild !

2010-11-07 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0