Somna sittandes?

Åh jag är så trött just nu så jag skulle kunna somna sittandes? Efter att jag slutade jobbet igår runt 21.00 tiden så var jag kvar och väntade på att Rebecca och Abraham skulle sluta så vi kunde åka på svinrund. Vi hämtade även upp Fanny och så kom Matte .

När klockan var drygt 03.04 blev jag as trött eftersom att jag hade vart vaken sen 07.00 på morgonen. Åkte hem till älsklingen och har typ bara sovit 3 timmar idag.

Imorgon är de Fredag och jag är ledig hela helgen
vilket är så jävla skönt. Imorgon ska jag bara ha en dag då jag ska ligga i sängen och spela the sims haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde ha de mörka håret. fint

2010-11-27 @ 23:25:06
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0