Strömen gick , Harpan blev min nya bästis!

Mitt i allt när jag sitter och läser aftonbladet imorse vid 7 tiden så blir de strömavbrott. Men eftersom att jag är ganska van vid att de kommer tillbaka efter typ 10 min så satt jag ändå kvar vid datorn utan internet. Jag började spela harpan som jag inte gjort på säkert 100 år för jag är ju så himla gammal...

Men efter att ha suttit och spelat harpan och bara
vunnit en gång av 200 ggr så gav jag upp. I 40 min satt jag och frös tills jag kröp under tecket och somnade om. Vaknade nu 3 timmar senare och KANSKE ska bege mig ut och gå ner till ICA, men jag är tvesam.

(strömen är iaf tillbaka)


Fick ett sött Helo Kitty nattlinné av Fredrik härom dagen.


Så jävla snygg (eller inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0