Ord från hjärtat!

Igår när jag gick in på Alexandras blogg och fick syn på bilden från TheBridge när vi var där för 1 år sen så kom jag och tänka på henne som person! Ja jag saknar alexandra otroligt mycket. Att jag gjorde som jag gjorde mot henne fattar jag inte? Jag var förbannad och ville få uppmärksamhet, men de var ju de absoluta och sämsta sättet att få uppmärksamhet på. Jag hittade även videon som jag filmande den kvälen inne på thebridge.



Alexandra är en fantastisk människa! Jag kände att jag kunde lita på henne upp till 200% och de skulle jag kunna göra en idag.  1 år har gått och jag har hunnit tänka i alla möjliga banor runt de jag gjorde mot henne. Om jag bara hade vart klok och inte tänkt som en dum fjortis som ville ha uppmärksamhet i 15 min så hade jag aldrig förorat henne. Hon ställde alltid upp, fanns där när man behövde prata. Och vi gick så jävla bra ihop. Minns när jag mötte upp dig och Claudia innan vi skulle in till viper för att festa galet som vi alltid gjorde så var du ganska ledsen. Det var något som hade hänt mellan dig och din dåvarande pojkvän som jag inte behöver nämna vid namn. Att se dig så himla nere gjorde så ont.

Men jag vet att jag har delat alla vägar mellan oss. Att du sitter just nu och tänker "nej fy fan hatar henne" . Men alla har vi vart idioter på ett eller annats sätt. Men än människa kan inte göra mer än att säga FÖRLÅT! Och jag har gjort de ett X antal gånger och jag menar de. Jag skiter i alla jävla skvallerbloggar dom är ändå duma i huvudet.

Jag minns att jag berättade för din om min våldtäkt, och att du blev ganska chockad och vi satt och pratade om de ett tag när de bara var du och jag ute en gång på thebridge som då hete toxic innan dom bytte namn. Du stöttade mig och sa att allt kommer bli bra, att jag var en stak tjej. Men mitt i allt kommer de fram 2 killar som vi började babbla med, och de roligaste av allt var att du drev som bara dom med dom och dom trodde på allt haha

Men de jag ville komma fram till var bara att du ska vet att du är en otroligt fin människa! Skulle du förlåt mig skulle jag aldrig göra samma tabbe igen , ALDRIG. Jag skulle inte vara den som är amir är, avslöja saker om dig kors och tvärs, usch aldrig! JAG SAKNAR DIG ALEX!



Jag gav dig tio rosor och sade: Våran vänskap skall vara hel tills den
sista rosen dör och du sade: Men jag vill inte att våran vänskap ska dö.
Jag log mot dig och sade: Ta det lugnt, den tionde rosen är av plast.

Kommentarer
Postat av: KAMES - EGOISTA & WEBBDESIGNER

Get a life, hon vill inte ha med dig att göra har man redan märkt. Du beter dig som en desperat kärring som behöver uppmärksamhet med hjälp av kissie. INGEN BRYR SIG OM ATT NI VARIT VÄNNER! BTW - RINGER BLOGG.SE PÅ MÅNDAG OM DU INTE HÖR AV DIG :D OK ? FITTA

2010-11-13 @ 16:31:03
URL: http://kames.blogg.se/
Postat av: if u seek Liina Baby

Men shit, är du kär eller vad är det frågan om :s så äckligt besatt är du, sök hjälp för i helvete :s Man ser ju bara på filmen, du filmar ju Kissie hela tiden medans en annan sitter & roar sig så håller du kvar på just Kissie aslänge. DU ÄR SJUK

2010-11-17 @ 23:36:39
URL: http://nattstad.se/Liinababy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0