Vissen Emelie

Ååååhh jag är så jäävla trött. Jag vill bara helt lägga mig ner och somna om. Kom hem vid 1 tiden inatt och vaknade igen vid 04.00 när fredriks klocka ringde. Eftersom att han har så svårt att gå upp på morgonen så måste jag hjälpa han och oftast slutar de med att jag blir as förbannad.

Fast imorse var de mer att jag var så jävla trött att jag trodde jag skulle dö. Jag började gråta för att jag verkligen försökte få upp honom ur sängen men han lika seg som vanligt bryr sig inte. Men han åkte iaf iväg tillslut.


Såhär störd blir man av att vara trött

Jag somnade med mascaran igår, ajabaja


Kommentarer
Postat av: Micki

hihi aww vad sööt! :)

2010-11-05 @ 14:39:27
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0