Blev sjukskriven...

Tog tummen ur arslet och ringde vårdcentralen idag iaf. När fredrik kom hem så ringde jag dom och fick en tid vid 15.20. De visade sig att jag har bihålsinflamation (stavning?) och luftvägs infektion. Vilket ledde till att jag blivit sjukskriven i 1 vecka.

Jag ska försöka vila upp mig så mycket som jag bara kan nu innan jag börjar jobba igen. Jag ville verkligen inte bli sjukskriven, men eftersom att de var enda vägen för mig till att bli frisk så blev de så tyvärr. Jag har även fått antibiotika mot gålhelvetes inflamationen.

Jag ska tala om för dig att detta suuuger och jag vill inte vara sjuk! Tredje veckan nu bläää....

Syster jag och faster för lite mer en ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0