Dagen börjar dåligt...

jag HATAR verkligen att vakna med huvudvärk. Jag kände på mig att jag hade huvudvärk redan innan jag somnade om igen men tänkte att de kanske skulle gå över om jag sov lite, men NEJ de gjorde de inte.

Dagen börjar alltså inte bra och tror inte den kommer bli bättre heller. För övrigt tror jag min förkylning har släppt? Har inge snor i näsan just nu iaf haha..

Väntar även på ett mail som skulle komma inom kort men de känns som att de inte kommer komma idag heller... SUCK


Kommentarer
Postat av: Telly

Hoppas att du mår bättre snart !

2010-09-28 @ 15:58:42
Postat av: ericakyhlström

Vakna av att man har mensvärk är inte så mysigt heller :(

2010-09-28 @ 17:39:17
URL: http://ericakyhlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0