Det kommer fler tåg..

Igår blev en lugn lördag, den lördagen jag egentligen skulle på BA men orkade verkligen inte. Min kropp var helt slut och eftersom att jag inte är riktigt frisk än ville jag inte ge mig ut i de kalla vädret. Det kommer fler tåg som sagt?

Vi köpte istället en varsin chips påse och dip till de och la oss ner i sängen för att glo på film. Det blev en beckfilm jag inte har sett tidigare, men de var ganska bra inte direkt toppen bra. Efter de såg vi halva transformers (stavning?) och jag älskade den filmen, synd att jag inte sett den tidigare dum som man är.

Har vaknat ett antal gånger inatt av panik och läskiga drömmar
. Men som tur är har jag lyckats somna om igen. Nu sitter jag och kollar på en sovande älskling som jag tror inte kommer vakna på minst en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0