Det var party

Den 17 september var de ju dags för utgång med jobbet. Det var ett otroligt härligt gäng som följde med ut den Fredagen. Jag som dock var sjuk borde egentligen avstått alkoholen men de gjorde jag inte dom som jag var, men roligt hade vi iaf.

Det började med mat (TACOS) hemma hos karro där vi förfestade för sen vidare till TBs. Men resan innan TBs var ganska kronglig. För inna jag och Elin gick upp till Karro så bytte jag väska och där i hade jag allt. Jag packade ner allt som jag skulle ha med mig ut (trodde jag), men sen så visar de sig att jag glömt busskortet hemma. Jag abraham Ullis och kim gick hem till mig medans dom andra tog bussen så jag fick hämta mitt busskort.

När jag väl hade hämtat de har jag glömt mobilen
hemma så jag fick springa tillbaka snabbt som fan innan taxin kom. Sen möttes vi alla upp utan för TBs för vidare party.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0