En lång dag fast ändå ganska kort..

Det har vart en ganska lång dag idag fast jag ändå inte gjort mycket alls. Allt började med att klockan ringde 08.00 men somnade om och vaknade i panik när klockan är 08.39 och väcker Sanna. Slänger i oss frukosten och lika så kläderna (fast vi äter inte upp dom) Sen ut i bilen full fart frammåt mot Flemingsberg och polistationen. Men vi hinner inte mer än komma till Tullinge och polistanten ringer och vi får en ny tid och dag.

Vi vänder och vi pustar ut samtidigt som vi tyckte att detta hade vart skönt att få gjort, men men. Väl hemma tar vi ett varsitt glas cola och sätter under fläckten och tar en varsin cigg. Vi båda är helt döda och beger oss mot sängen för någon  timmes power nap. Jag hinner inte mer än somna i ca 30 min och telefonen ringer, och kollar på den och känner att jag verkligen inte orkade svara.

La telefonen under kudden som låg i mellan mig och Sanna och somna om. 30 min senare kommer de sms efter sms och jag bara totalt ignorerar de för jag sov så jääävla bra. Sen 30 min efter de så ringer de igen och jag ser då att de är Fredrik. Så jag svarade och han sa att han precis hade slutat för dagen 13.00 var klockan då och vi somnade runt 11.00 någon gång.


Fredrik kommer iaf och hämtar mig. Vi äter några mackor och sen somnar jag om. Vaknar av att de ringer och de är Sandra (Sanna & Sandra är idag väldigt osams) så pratar med henne i 45 min sen är de dags att äta. Nu har vi precis sett idol och jag lyssnar på Michael Jacksson.... Dags för sängen snart.


Jag och min bästa vän Sandra 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha en länkning? Gör såhär: gå in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund så väljer jag sedan ut en person som ställt en fråga som får länkningen!



http://myosterman.com/2010/september/slutar-imorgon-klockan-5.html#comment

2010-09-08 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0