Förbannade hosta!

I hela mitt liv har jag nog mest dras med motgångar. Jag har opererat mig ett tiotal gånger och bara haft ren otur istort sätt hela tiden. Mn nu är de inte de vi ska prata om utan att jag blir så arg på den här förbannade hostan. Jag är lite emot att äta massa meducin eftersom att jag gjort de i hela mitt liv. Nu har jag den här förbannade hostan som aldrig vill ge sig. Men jag vet att jag klarar av att få bort den utan massa meducin.

Igår jobbade jag 16-22 de var ganska lungt på jobbet , men visst kom de svängar ett tag då de var mycket. Efter jobbet tog jag med mig lite mat och åkte hem till min älskling. Eftersom att han går upp så tidigt på morgonen så blev de sängen direkt efter. Väckte honom vid 04.00 och somnade om runt 05.30.

Ikväll jobbar jag också fast bara till 21. Ska nog hem till mamma och pappa och sova inatt. Om jag orkar så skriver jag när jag kommer hem!


Våren 2008


Kommentarer
Postat av: Telly

Förhoppningsvis din hosta blir bättre!



OBS! Försiktigt! Det ser ut som flickan i mitten nästan bränner henne klänning i elden!

2010-09-09 @ 15:46:44
Postat av: R

Usch, jag är också hostig och mår pyton just nu. Jag tar däremot mediciner från och med idag, för jag måste få sova! Beklagar att du har varit med om så mycket, hoppas att din hosta ger med sig snart.



Hur är det annars?

Kram

2010-09-10 @ 21:09:17
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Natta

Hoppas det blir bättre!

Gud vad jobbigt.. stackars dig!

Krya på dig! <3



Puss <3

2010-09-16 @ 16:48:11
URL: http://onlynattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0