Glad att jag inte åkte dit

Åh vad glad jag är som inte åkte in till BA igår. Först och främst orkade jag inte. Sen var de ju skit dåigt enligt nästan alla som var där. Varför ska man egentligen ens behöva betala för en gala biljett som man ska bli bjuden till? Det var tydligen massa små tjejer där igår som stackarna inte fick träffa någon storbloggare knappt.

Hade jag åkt dit vet jag att Poppe hade vart på mig med interdjuver angående kissie och jag antar att alla hade frågat om henne. Att vara igenkänd tack vare henne är inte direkt de jag vill. Speciellt inte när jag verkligen försökt be om ursäkt till henne men hon ändå spottar mig i ansiktet, och att alla skvallerbloggar tog allt helt fel.


Kommentarer
Postat av: KAMES - EGOISTA & WEBBDESIGNER

Men egentligen vill du att folk ska fråga om kissie osv osv osv. Och när du skickade allting till gossips osv var det för läsare och NU ÄR DET SÅ HÄR!!!!

1. DU SKA VARA SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG VAR SNÄLL OCH DESIGNADE DIN BLOGG HELT JÄÄÄÄVLA GRATIS.

2. DESIGNEN HAR DU HAFT RÄTT LÄNGE NU.

3. MEN VAR FAN ÄR MIN LÄNKNING OSV?

4. JAG SKA EN IKON I MENYN OM ATT JAG HAR DESIGNAT DIN BLOGG PLUS ATT JAG SKA FÅ MER 1 LÄNKNING I INLÄGG, OK FÖRSTÅR DU?

ANNARS SÅ FÅR DU TA BORT DESIGNEN, MEN DU KOMMER ÄNDÅ FÅR LÄNKA MIG FLERA GÅNGER! OCH GÖR DU EJ DET INOM NÅGRA DAGAR SÅ KOMMER DU FÅ BETALA! OK ? OCH SÄG INTE TILL MIG ATT ANDAS ELLER NÅGOT FÖR JAG ORKAR INTE MED MÄNNISKOR SOM DU! :@

MEN DU SKA VARA GLAD ATT JAG ENS VILLE DESIGNA DIN BLOGG, JAG GJORDE DET FÖR JAG ÄR EN SNÄLL PERSON SOM INTE LURAR ANDRA! OK? SHIT, FÖRSTÅR INTE VARFÖR JAG ENS DESIGNADE DEN NU HELT GRATIS FÖR DU HAR JU ÄNDÅ INGA LÄSARE -.-

2010-09-26 @ 19:52:04
URL: http://kames.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du lever på att du fått umgås med kissie , så sluta säg att du inte skulle orka höra frågor om det . Du gör allt för att få synas med henne igen .



Den där bilden du lägger upp helatiden känns ju som att man blev trött på efter 5 gången du skickade den till någon skvallerblogg eller din egen .



Förresten , vad hände med att du och den blonda grabben skulle ta över bloggvärlden ?

2010-09-26 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0