Jag är sjuk i 2 år...

När jag blir sjuk så är jag typ sjuk i 2 år känns de som. Nej men jag är förkyld och hostar väldigt läänge när jag väl får de, skit tråkigt. Har precis kollat på 4 avsnitt av idol som jag missade i veckan eftersom jag jobbat. De finns fan folk som är helt otroliga, fattar inte att dom ska hålla på att TÄVLA när någon kan göra en platta med en direkt? Sen finns de ju dom som är otrolligt duma i huvudet bara.

Det luktar mat, och jag som är skit hungrig. Min älskling är iväg med en av hans jobbar kompisar och hämtar hennes lastbil så jag ska vänta tills min älskling är hemma så vi kan äta tillsammans om maten hinner bli klar innan.

Nej  nu ska jag snora vidare..


Sara Jag Sanna och syster för 1 år sen på båten mot riga.


Haha Elin gjorde om en bild på mig på Tazz.com tror jag de heter.


Kommentarer
Postat av: Telly

Hoppas du känner dig bättre snart !

Hoppas det går över snart !

Jag hoppas att du får må bättre snart !

2010-09-12 @ 19:28:10
Postat av: Rebecca

Hej Ämmi:) Hoppas att du kryar på dig. Men jag bara undrar, när kommer vinnaren av skorna ut? Och när lägger du ut vinnaren av blogglänken som du lovat?

2010-09-13 @ 00:33:25
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0