Jag bröt de på en gång...

Dagen idag har vart sådär. Vaknade med huvudvärk och den har inte försvunnit än. Den förvinner lite då och då men kommer alltid tillbaka. Idag var även sista dagen på min sjukskriving men är ledig båda onsdag och torsdag så börjar jobba på fredag så de är skönt.

Igår bestämde jag becca och tess för att banta, haha och vi lovade att inte stoppa i oss mer skit, men jag är så jävla sämst ibland som bröt löftet på en gång typ. Jag och fredriks familj åt mc donalds idag. Men de blir till att gå 2 KM extra imorgon med andra ord. För jag ska fan inte vara sämre.


Träffade mimmis på donken idag också, bilden är från 2007

I göteborg 09 med Sandra och marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0