Kill me slowly....

Någon som har en pistol hemma? Har lust att skjuta mig själv just nu. Igår fanns de hopp om att blir frisk fast huvudvärken ändå fanns där så vaknar jag NU och har AS ont i halsen och huvudvärken är fortfrande där, vad fan är de för fel? Men helt allvarligt? kill me slowly... typ

Såg iaf en as kul sak på facebook, jag som inte brukar gå med i grupper längre var bara tvungen att gå med i denna grupp. Det är en kille som har tagit kort på sig själv varje dag i 8 år. Asså fattar ni? 8 jävla år hur orkar man? Fast ändå jävligt roligt och se hur man förändras. Så jag ska nog också börja göra de?


Ont gör de i halsen, ser ni? .... Nej förstod de.


Nu somnar jag om igen


Kommentarer
Postat av: Telly

« Någon som har en pistol hemma? Har lust att skjuta mig själv just nu. »



Gör inte det, oavsett hur illa du mår !



Don't do it ! No matter how bad things get !

2010-09-29 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0