Man får göra vad man vill..

Klockan ringde som vanligt 04.00 imorse och min älskling var jätte duktig som gick upp direkt utan att jag skulle behöva ligga i en timme och försöka väcka honom. Efter att han hade ätit frukost och gått runt i 20 min så kom han tillbaka och la sig och typ halvsomnade. Då blev jag lite sur men efter 30 min gick han upp igen och åkte till jobbet.

Jag ska snart ta mig till köket och göra nudlar
och den bänka mig framför våraq bästa år, vilket börjar nu men skit samma. Med världens hosta förkylning och feber får man göra precis vad man vill (nästan)


Såg precis att dom hade bytt ut SEAN i våra bästa år jag dööööör, vilka idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0